برگزاری هفتمین جلسه کتابخوانی در حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی

۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۹ کد : ۱۵۷۸۲ دسته خبر تجربه های مرکز
برگزاری هفتمین جلسه کتابخوانی در حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی

در راستای همکاری گروه ارزیابی تاثیرات اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران، مرکز علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی جهاد دانشگاهی و گروه مطالعات توسعه دانشگاه تهران، هفتمین جلسه کارگروه کتابخوانی در حوزه "ارزیابی تاثیرات اجتماعی"  در روز دوشنبه 7 بهمن ماه سال 1398 در محل سالن جلسات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی برگزار شد. در این جلسه جناب آقای فردین منصوری و سرکار خانم نگار حسامی به ارائه­ مطالب بخش اول(فصول اول تا چهارم) کتاب برنام ریزی بر پایه سناریو (سناریونگاری) در سازمان ها پرداختند. در این جلسه پس از ارائه مطالب، در خصوص جایگاه سناریونویسی در مطالعات ارزیابی تاثیرات اجتماعی نیز بین حاضران گفتگو صورت گرفت.

 

    جلسه هشتم این کارگروه نیز در روز دوشنبه مورخ 28 بهمن ماه سال 1398 ساعت 15 تا 17 در محل پژوهشگاه علوم انسانی جهاد دانشگاهی به نشانی خ انقلاب خ ابوریحان خ نظری(حدفاصل خ ابوریحان و خ دانشگاه) پ47  برگزار  خواهد شد.

   برای این جلسه(هشتم) مقرر شد سرکار خانم میترا جعفری با همکاری آقای حمزه حاجی عباسی بخش دوم کتاب برنامه ریزی بر پایه سناریو (سناریونگاری) در سازمان ها نوشته توماس جی چرماک ترجمه آقایان فرامرز شاه محمدی و عباس صبوری را ارائه نموده و حاضران با مطالعه این کتاب و حضور در این جلسه پیرامون مطالب آن با یکدیگر گفتگو نمایند.

 


( ۱ )

نظر شما :