جلسه مشترک مرکز ارزیابی تاثیرات اجتماعی جهاد دانشگاهی و مرکز پژوهش¬های مجلس

۱۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۸ کد : ۶۴۳۱۲ دسته بنر اصلی دسته خبر
ارائه نتایج طرح پژوهشی بررسی تصویر ذهنی ذینفعان حمل و نقل عمومی مبتنی بر تاکسی در شهر تهران در مرکز پژوهش¬های مجلس اسلامی برگزار شد.
جلسه مشترک مرکز ارزیابی تاثیرات اجتماعی جهاد دانشگاهی و مرکز پژوهش¬های مجلس

به گزارش روابط عمومی در راستای ایجاد تعامل علمی و ترویج یافته­های حاصل از فعالیت­های علمی انجام شده در مرکز ارزیابی تاثیرات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و نهادها و سازمان­های مرتبط، در تاریخ 27 شهریور ماه سال 1402 جلسه­ای به منظور ارائه نتایج طرح پژوهشی بررسی تصویر ذهنی ذینفعان حمل و نقل عمومی مبتنی بر تاکسی در شهر تهران در مرکز پژوهش­های مجلس اسلامی برگزار شد.

    در این جلسه جناب آقای دکتر برغمدی به نمایندگی از مرکز ارزیابی تاثیرات اجتماعی (مجری پژوهش)، جناب آقای دکتر صادقی مدیر گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی مرکز مطالعات و برنامه­ریزی شهرداری تهران و جناب آقای دکتر ملکان کارشناس این گروه (کارفرمای طرح) و جناب آقای دکتر فوری مدیر گروه امور مطالعات زیربنایی و آقای دکتر دبیری­نژاد کارشناس این گروه در حوزه حمل و نقل، حضور داشتند. در این جلسه یافته­ها و نتایج پژوهش اشاره شده، مورد بررسی قرار گرفت و پیرامون چگونگی بهره­گیری از یافته­های به دست آمده در تدوین راهبردهای مرتبط با این حوزه در سطوح میانی و کلان حکمرانی، گفتگو شد.


نظر شما :