همکاری مرکز علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی با گروه علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران و گروه مطالعاتی شنبه شهر

۰۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۹ کد : ۱۱۷۰۲ دسته خبر

در راستای تلاش برای فعالیت های بین رشته ای گروه ارزیابی تاثیرات اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران، در سومین جلسه شورای مدیریت این گروه از جناب آقای مهندس مجید منصور رضایی مدیرمسئول گروه مطالعاتی شنبه شهر دعوت شد تا در این جلسه زمینه های همکاری بین این دو نهاد علمی مورد بررسی قرار گیرد.

   گروه مطالعاتی شنبه شهر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ با انگیزه‌ ایجاد پرسه‌هایی هدفمند جهت خوانش شهر تهران آغاز و با گذشت زمان توانست به مرجع تخصصی بررسی و نقد شهر تهران و کم و کیف زندگی ‌اش تبدیل شده و در طی این سال ها دوره ‌های متعدد تهرانگردی و تهران‌شناسی را با همکاری موسسات معتبر داخلی برگزار کند.

   در این جلسه توافق شد که با توجه به ماهیت بین رشته ای مطالعات اتا  و پیوند آن با مطالعات شهری فعالیت های مشترکی تعریف و به اجرا در آید. نخستین فعالیت مشترک تعریف شده نیز برگزاری نشستی مشترک با موضوع "پیامدهای اجتماعی نوساری، بهسازی و احیای بافت تاریخی خیابان لاله زار" خواهد بود که در نیمه دوم آبان ماه سال 1398 در محل دفتر انجمن جامعه شناسی ایران برگزار خواهد شد. علاوه بر گروه اتا انجمن جامعه شناسی ایران و گروه مطالعاتی شنبه شهر، مرکز علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی نیز دیگر نهاد حامی و مشارکت کننده در این نشست خواهد بود.



نظر شما :