برگزاری نخستین جلسه هیات تحریریه فصلنامه علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی

۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۶ کد : ۱۲۲۵۸ انتشارات
برگزاری نخستین جلسه هیات تحریریه فصلنامه علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی

روز سه شنبه مورخ بیست و سوم مهرماه سال نود و هشت نخستین جلسه هیات تحریریه فصلنامه علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی تشکیل شد. در این جلسه پس از معرفی فعالیت های مرکز علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی برای اعضای هیات تحریریه، هدف ­های انتشار این نشریه تخصصی، حوزه های مرتبط برای دریافت مقالات، ساختار مجله و مطالب پیش بینی شده برای چاپ در آن، فرآیند داوری و...  به بحث گذاشته شد.

   از جمله مصوبات و نکات مورد توافق در این جلسه، اولویت انتشار مطالب نوآورانه، تجربه­های پژوهش­گران، ترجمه مقالات به روز، معرفی رویدادهای مرتبط، معرفی و خلاصه کتاب های مرتبط با حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی و... نسبت به انتشار مقالات علمی بود که در همین راستا این فصلنامه آمادگی پذیرش مقالات و مطالب مرتبط را داشته و از علاقه مندان خواهشمند است مطالب خود را به نشانی زیر ارسال نمایند.

Sia.ihss.acecr@gmail.com

   یادآوری می گردد که این فصلنامه علاوه بر استقبال از پذیرش مقالات علمی در ساختارهای متعارف، آمادگی دارد تا ترجمه­ های مقالات به روز در حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی، مقالاتی که بر یک بعد خاص از یک طرح پژوهشی تاکید داشته باشند، مطالب مرتبط با خروجی های طرح های پژوهشی که ماهیتی کاربردی داشته باشند، خلاصه ای نقادانه از کتاب های مرتبط با حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی و... را منتشر نماید.


( ۴ )

نظر شما :