برگزاری چهارمین جلسه کتابخوانی در حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی

۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۱ کد : ۱۳۷۴۳ دسته خبر تجربه های مرکز
برگزاری چهارمین جلسه کتابخوانی در حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی

در راستای همکاری گروه ارزیابی تاثیرات اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران، مرکز علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی جهاد دانشگاهی و گروه مطالعات توسعه دانشگاه تهران، چهارمین جلسه کارگروه کتابخوانی در حوزه "ارزیابی تاثیرات اجتماعی"  در روز دوشنبه 11 آذرماه سال 1398 در محل سالن جلسات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی برگزار شد. در این جلسه ابتدا پنجم، ششم و بخشی از فصل هفتم کتاب ارزیابی تاثیرات اجتماعی نوشته رابل ج بارج توسط سرکار خانم مسعودی و سرکار روح­نواز ارائه و در ادامه در خصوص مطالب ارائه شده بحث و گفتگو صورت گرفت.

   جلسه پنجم این کارگروه نیز در روز دوشنبه مورخ 25 آذر ماه ساعت 15 تا 17 در محل پژوهشگاه علوم انسانی جهاد دانشگاهی به نشانی خ انقلاب خ ابوریحان خ نظری(حدفاصل خ ابوریحان و خ دانشگاه) پ47  برگزار  خواهد شد.

   حاضران برای حضور در  این جلسه(جلسه پنجم) باید فصل هفتم و هشتم از کتاب "مفاهیم، فرایند و روش های ارزیابی تاثیر اجتماعی. رابل بارج و همکاران. ترجمه زکرایی و حاجلی، انتشارات جامعه و فرهنگ" را مطالعه نمایند.

   همچنین در جلسه آتی مقرر شد جناب آقای حاجی عباسی در خصوص تفاوت­های برخی از مفاهیم پرکاربرد در حوزه اتا (پیامد، تاثیر و...) مطالبی را ارائه نمایند.

   ارائه ی نمونه ای از کارهای اجرا شده در حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی نیز از برنامه­هایی است که در جلسه آینده این کارگروه اجرا خواهد شد.


نظر شما :