برگزاری پنجمین جلسه کتابخوانی در حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی

۰۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۶ کد : ۱۴۴۰۲ دسته خبر تجربه های مرکز
برگزاری پنجمین جلسه کتابخوانی در حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی

در راستای همکاری گروه ارزیابی تاثیرات اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران، مرکز علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی جهاد دانشگاهی و گروه مطالعات توسعه دانشگاه تهران، پنجمین جلسه کارگروه کتابخوانی در حوزه "ارزیابی تاثیرات اجتماعی"  در روز دوشنبه 25 آذرماه سال 1398 در محل سالن جلسات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی برگزار شد. در این جلسه ابتدا فصول باقی­مانده از کتاب ارزیابی تاثیرات اجتماعی نوشته رابل ج بارج توسط سرکار خانم روح­نواز ارائه و در ادامه جناب اقای حاجی عباسی در بحثی آزاد در خصوص مفاهیم مرتبط با حوزه ارزیابی تاثیرات (تاثیر، پیامد، خروجی و...) مطالبی را بیان داشتند.

   همچنین در این جلسه مقرر شد کتاب بعدی مطاله شده در این حلقه در حوزه سناریونویسی(به عنوان یکی از فنون پرکاربرد در حوزه مطالعاتی اتا) باشد که جناب اقای منصوری در روزهای آینده کتاب مورد نظر را معرفی خواهند کرد.

 

   جلسه ششم این کارگروه نیز در روز دوشنبه مورخ 9 دی ماه سال 1398 ساعت 15 تا 17 در محل پژوهشگاه علوم انسانی جهاد دانشگاهی به نشانی خ انقلاب خ ابوریحان خ نظری(حدفاصل خ ابوریحان و خ دانشگاه) پ47  برگزار  خواهد شد.

   در این جلسه(ششم) مقرر شدجناب آقای حمید وکیل مطالبی را در خصوص مفاهیمی مرتبط با حوزه اتا همچون "تفاوت ارزیابی با ارزشیابی" و تفاوت معنایی در خصوص برخی از اصلاحات به کار رفته در این حوزه ارائه نمایند.

   ارائه ی نمونه ای از کارهای اجرا شده در حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی نیز از برنامه­هایی است که در جلسه آینده این کارگروه اجرا خواهد شد.


نظر شما :