برگزاری سومین جلسه هیات تحریریه فصلنامه علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی

۱۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۹ کد : ۱۴۸۸۶ دسته خبر انتشارات

روز چهارشنبه مورخ 12 آبان ماه سال1398 سومین جلسه هیات تحریریه فصلنامه علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی تشکیل شد. در این جلسه مقالات جدید رسیده به دفتر فصلنامه مورد بررسی قرار گرفته و برای مقالاتی که در ارزیابی اولیه از سوی دفتر نشریه، استانداردها را رعایت کرده بودند، داور مشخص و مقرر شد پس از ارزیابی این مقالات و در صورت تایید، در فرآیند چاپ برای فصلنامه قرار گیرند. همچنین سه مقاله­ ای که در داوری های صورت گرفته، تایید شده بودند نیز برای چاپ در نشریه مورد تایید قرار گرفته و برای ویرایش نهایی ارسال شدند.

   فصلنامه ارزیابی تاثیرات اجتماعی همچون گذشته آمادگی پذیرش مقالات و مطالب مرتبط در حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی را داشته و از علاقه مندان خواهشمند است مطالب خود را به نشانی زیر ارسال نمایند.

Sia.ihss.acecr@gmail.com

   یادآوری می گردد که این فصلنامه علاوه بر استقبال از پذیرش مقالات علمی در ساختارهای متعارف، آمادگی دارد تا ترجمه­ های مقالات به روز در حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی، مقالاتی که بر یک بعد خاص از یک طرح پژوهشی تاکید داشته باشند، مطالب مرتبط با خروجی های طرح های پژوهشی که ماهیتی کاربردی داشته باشند و یا خلاصه ای نقادانه از کتاب های مرتبط با حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی و... را منتشر نماید.


نظر شما :