برگزاری هشتمین جلسه کتابخوانی در حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۹ کد : ۱۶۳۳۰ دسته خبر تجربه های مرکز
برگزاری هشتمین جلسه کتابخوانی در حوزه ارزیابی تاثیرات اجتماعی

در راستای همکاری گروه ارزیابی تاثیرات اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران، مرکز علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی جهاد دانشگاهی و گروه مطالعات توسعه دانشگاه تهران، هشتمین جلسه کارگروه کتابخوانی در حوزه "ارزیابی تاثیرات اجتماعی"  در روز دوشنبه 28 بهمن ماه سال 1398 در محل سالن جلسات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی برگزار شد. در این جلسه سرکار خانم میترا جعفری و جناب آقای حمزه حاجی عباسی به ارائه­ مطالب بخش دوم(فصول پنجم و ششم) کتاب برنامه­ ریزی بر پایه سناریو (سناریونگاری) در سازمان ها پرداختند. در این جلسه که ماهیتی مشارکتی نیز داشت، اعضای حاضر تلاش کردند با توجه به مطالب ارائه شده به تدوین سناریو برای موضوعی انتخابی در جلسه بپردازند.

    جلسه نهم این کارگروه نیز در روز دوشنبه مورخ 19 اسفند ماه سال 1398 ساعت 15 تا 17 در محل پژوهشگاه علوم انسانی جهاد دانشگاهی به نشانی خ انقلاب خ ابوریحان خ نظری(حدفاصل خ ابوریحان و خ دانشگاه) پ47  برگزار خواهد شد.

   برای این جلسه(نهم) مقرر شد ادامه مطالب را نیز سرکار خانم میترا جعفری و جناب آقای حمزه حاجی عباسی ارائه نموده و جلسه ماهیتی کارگاهی داشته باشد. به این ترتیب در جلسه آتی کتاب برنامه ریزی بر پایه سناریو (سناریونگاری) در سازمان ها نوشته توماس جی چرماک ترجمه آقایان فرامرز شاه محمدی و عباس صبوری به اتمام رسیده و کتابی دیگر برای جلسات آتی(پس از سال نو) انتخاب خواهد شد.


نظر شما :